Vliegveld Eindhoven en PSV hebben de samenwerking geïntensiveerd. Dat melden Vliegveld Eindhoven en PSV donderdagmiddag. Naast het reizen van- en naar Vliegveld Eindhoven door de PSV-selectie, scouts en andere afgevaardigden van de club, worden ook de krachten gebundeld op het gebied van marketing.
Toon Gerbrands, algemeen directeur PSV ziet de samenwerking als een mooie kans voor PSV. “Vliegveld Eindhoven is de eerste stop van internationale gasten die naar onze stad komen. In het kader van onze branding willen wij direct op het vliegveld onderstrepen dat Eindhoven óók de stad van PSV is en de gasten van harte welkom heten in het Philips Stadion. De afgelopen jaren hebben we namelijk steeds meer producten ontwikkeld zoals verbeterde Stadion Tours, het PSV Museum en diverse horecaformules die ook zeer geschikt zijn voor toeristen”, aldus een tevreden Toon Gerbrands.
Ook Vliegveld Eindhoven toont zich verheugd met de samenwerking. Joost Meijs, algemeen directeur Vliegveld Eindhoven: “Deze samenwerking tussen PSV en Vliegveld Eindhoven draagt bij aan de beleving in en rondom de terminal. Wij zijn hier continu mee bezig. PSV gaat daar een leuke en verrassende rol bij spelen. Denk hierbij aan bezoeken van Phoxy aan de luchthaven en een uiting waarin men plaats kan nemen in het team. Verder zullen PSV-supporters ons in het stadion zien en profiteren ze van speciale deals op Vliegveld Eindhoven, zoals parkeren met korting. Daarnaast hopen we dat PSV overwintert in Europa, zodat de club volgend jaar nog vaker vanaf onze luchthaven zal vliegen. Op die manier worden enkele van de meer dan 70 bestemmingen bereikbaar vanaf Vliegveld Eindhoven op een onderscheidende manier gecommuniceerd.”
Bron: PSV.nl.